23 Ocak 2013 Çarşamba

The Balm Time Balm kapatıcı

Evet The Balm'dan başladık öyle devam edelim değil mi :D Hazır yüz ürünlerinde indirim varken elimdekileri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bugünkü konuğumuz kapatıcısı


Bendeki rengi en açık renk olan'' lighter than light''


Aslında light yada light/medium benim için daha iyi olurdu ama bilerek açık renk aldım.Üstüne fondöten yada renkli nemlendirici sürdüğümde niyeyse açık renk bir kapatıcıyla kırmızılıklarım daha iyi kapanıyor gibi bilemedim :D Her neyse kapatıcıya dönersek yapısı biraz yağlı gibi çözemedim biraz katı kıvamlı.Ama çokta yağlı diyemem benim gibi yağlı cildi olan birinde bile rengi koyulaşmadı yada akma bulaşma yapmadı.

En önemli noktaya gelelim :
Bu kapatıcı harika kapatıyorr! Kullandığım en kapatıcı ürün o yüzden fazla karşılaştırma yapamayacağım ama benim için gayet yeterli geldi kapatıcılığı.Yüzümde çene kısmımda ufak tefek kırmızılıklar ve yanaklarımda birkaç yerde sivilce izlerim var.Bu kapatıcıyı uygulayıp üstüne renkli nemlendiricimi geçince gayet kusursuz bir cilde sahip oluyorum.Kalıcılığı da fiyatına göre gayet başarılı ama sadece bunu kullanacaksanız bir pudra geçseniz daha memnun kalırsınız çünkü dediğim gibi yapısı biraz yağlı gibi.

Yapısı hakkında fikir edinmek için aşağıdaki resme bakabilirsiniz.


Sonuç olarak fiyatına göre gayet iyi bir kapatıcı ve küçücük bir miktarı çok geniş alanlara yetecektir bu yüzden kolay biteceğini sanmıyorum.Ben indirimle 14tl ye almıştım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere Sevgileeer <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder