22 Ocak 2013 Salı

L'oreal True Match Fondöten

Uzuuuun mu uzuun bir aradan sonra tekrar merhabalar! Bu seferki kaçışımın ne yalan söyleyeyim öyle büyük bir sebebi yok.Sınavlar başladı dersler arttı derken kendimi çok isteksiz gördüm blog yazmak için.Ama  siteye baktığımda artan izleyici sayısını her gördüğümde duygulandım ve bir o kadar da utandım.Bu yüzden popomu kaldırıp yazmaya başladım umarım özlemişsinizdir beni :D

Neyse bu küçük girişten sonra bugünki konuğumuzu alalım incelemeye:True Match Fondöten


Gördüğünüz gibi cam şişede pompalı bir şekilde geliyor kendisi.

Bendeki rengi 


Bu fondöteni almayı planlamıyordum açık konuşayım.Hatta gratis indirimi olmasaydı belki düşünmezdim bile ama iyi ki almışım diyorum şimdi.Renkli nemlendiricinin yetmediği günlerde imdadıma yetişen bir fondöten oldu kendisi.Az bir miktarın tüm cilde yetmesi ve güzel bir kapatıcılık sağlaması en güzel yönleri.Ayrıca Türkiye'deki diğer markalara göre renk seçeneğinin daha geniş olması da hoş fakat yine yurtdıiında olan bazı renkler burada yok.Nedir bu yurtdışı markalarının ''Hepiniz kara kaş kara göz esmersiniz'' yakıştırması anlayamıyorum.Hepimiz akdeniz insanı değiliz ki anacım ben gayet peynirden halliceyim yani o yüzden bu rengin bir açık tonu olan w1 bence bende daha iyi dururdu ama burda yok!Neyse ki fondötenin ismi boşuna True Match değil rengi sırıtmıyor ama bu renk sarı alt tonlulardaki en açık rengi.Pembe olanlarında baya açık renk seçeneği vardı aklınızda bulunsun benim dersim sarılarla :D


Yapı olarak da yukarda gördüğünüz gibi gayet akışkan 

Bu fondötenin bitişi ne mat ne parlak ama kuru ciltler altına iyi bir nemlendirici sürseler daha güzel olur diye düşünüyorum.Ben karma ciltliyim o yüzden gerek kalmadı ve parlama süresi korktuğum gibi değildi yapısı haliyle.Sonuç olarak güzel bir kış fondöteni bulduğumu düşünüyorum eğer sizin de istediğiz özelliklere uyuyorsa hazır gratis ve rossmann da indirim varken bakın derim ben bu fondöteni gratisten 30 tl ye aldım ama rossmannda 22 tl ye gördüm haberiniz olsun :D

Hepinizi çok çok öpüyorum sevgilerr <3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder