26 Ocak 2013 Cumartesi

Essence Twilight:Breaking Dawn Koleksiyonu=Reneesme Red Allık

Evett yüz grubundan yazılarla devam ediyorum ve umarım seviyorsunuzdur eğer istediğiniz özel bir kategori varsa onlarla ilgili de yazılar paylaşabilirim :)

Şimdi gelelim bugün inceleyeceğim ürünlere


Bu koleksiyon ilk çıktığında sadece bunlarda gözüm vardı.O renkli simli eyelinerlar ve ojeleri niyeyse beni pek çekmedi sanırım elimde benzer ürünler olduğu için ayrıca simli eyeliner pek benlik birşey değil oda etkilemiş olabilir tabi :D

Her neyse allıktan başlayalım.Benim favori kırmızı allığım hayallerimi süsleyen Nars Exibit-A allığıdır.Bu kadar muhteşem bir renk olamaz.Hani soğukta kızarmış yanak görüntüsünü muhteşem bir şekilde veriyor kendisi.Gelgelelim kontrollü kullanılması gerekiyor deli gibi pigmentli olduğu için,bu nedenle benimde gözüm korktu tabi o kadar para verip hiç kullanamazsam diye.Bende uygun fiyatlılardan bakınıyordum ki sonundaaa Essence bu koleksiyonu çıkarttı da bende bu güzelliğe kavuşmuş oldum.


Yapısı harika! Tozutmuyor,dağıtılması kolay ve kalıcığı fiyatına oranla çok çok iyi.Ve kabında korkutucu dursada pigmentasyonu tam ayarında hiç palyaçoya dönüştürmüyor insanı.Mat yapıda ışıltısı yok ama ciltte donuk durmuyor ben beğendim görüntüsünü.


Rengini yukardan görebilirsiniz gün ışığı kullanmaya çalıştım gerçeğe mümkün mertebe yakın olsun diye. Gördüğünüz gibi hoş bir canlılığı var rengin <3

Bunu hala bulabilirmisiniz bilmiyorum yeni koleksiyon geldiği için belki raflardan kaldırmışlardır.Ancak mutlaka sorun ellerinde kalmış olacağını düşünüyorum.İyiki Gratis Essence ve The Balm ı getirdi aynı atağı Watsons'tan da bekliyorum.Bu arada söylemeyi unutmayayım allığın fiyatı 9.45 ti yanlış hatırlamıyorsam :)

Bir dahaki yazı aydınlatıcı pudrayla ilgili olacak,Sevgileer <3






6 yorum:

  1. Mimlendin tatlim :)
    http://kozmetikdenizi.blogspot.com/2013/01/mim-mim-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım destek için teşekkürleer :)

      Sil
  2. yiiiaa kaldırmışlar mıdır raflardan :( almayı çok istiyordum ama bir türlü almadım keşke alsaymışım.. rengi mükemmel, g
    le güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala bulabilirsiniz bence bazı yerlerde rossmannlarda eminim kalmıştır hala,sevgiler :)

      Sil
  3. Verdiği renk şaşırtıcı gerçekten.Korkarak almıştım ama memnunum bende.
    bloğumda son günlerinde olan bir etkinliğim var.Katılmadıysan beklerim.Makyajkelebegi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende bayıldım rengine,en kısa zamanda bakıyorum :)

      Sil