8 Eylül 2012 Cumartesi

Stil Önerileri-Sonunda Sonbahaar!

Evettt bu blog amacından sapmadan bir moda postu hazırlamalıydım bence.Tabi ki bir stil danışmanı yada modayı inanılmaz takip eden biri değilim ama kendi çapımızda yapıyoruz birşeyler :D En azından kendime neyin yakışıp yakışmadığını biliyorum.

''Sonunda Sonbahaaaaaar!'' diye bağırasım geliyor! Tamam yaz iyi güzel hoş ama İstanbul'da evinizin önünde havuz yoksa yada yazlığınız,çekilmiyor o nem.O yüzden yaz boyu kazaklarımı çizmelerimi çıkaracağım günleri iple çeker oldum ve sonunda Eylül ayı geldii <3 Eylül ve Ekim ayları benim en sevdiğim aylardır çünkü aşırı soğuk olmaz,hafif tatlı bir rüzgar,serpiştiren yağmur ve beraberinde gelen toprak kokusu o ferahlık,serinlik..Ve Ekim ayında doğumgünüm olması da bu aya bayılmamın bi başka nedeni :D Her neyse bu zamanlarda neler giymeyi planladığımı en azından örneklerle gösterip,uyguladığım birkaç ipucunu göstermek istiyorum.Doğru kıyafet ve stille herkes güzel görünebilir!



İşte benim tipik stilimi genel olarak özetleyen bir styling yaptım sizlere,ilk seferim olduğu için mazur görün bi yamukluk olmuş zamanla düzelicek :D Gördüğünüz gibi gayet koyu renkler kullandım ama mutlaka bir şekilde kıyafetime renk katmaya çalışırım.Ya çantayla ya ayakkabı-aksesuarla yada makyajımla vs.

Benim dolabımda bulabileceğiniz kült parça dar koyu renk bir jean pantolondur.Dolap dolusu olsa bıkmam yine alırım o derece seviyorum!Şişmanı zayıf gösterir doğru biçim ve kesimde olursa tabi,zayıfı da daha biçimli gösterir yani mucize gibi bi tekstil şaheseri! Topukluyla,babetle,spor ayakkabılarla,çizmelerle ister casual ister daha gösterişli stillere sokabileceğiniz bir parça.Baya baya aşkımı ilan ettim evet :D Sonuç olarak mutlakaa ama mutlakaa size yakışan bir koyu renk jean olsun dolabınızda.

İkinci olarak bol kesim bir kazak.Yine dolabımda sayısız bulabileceğiniz bir parça kendisi.Bol olması sayesinde aşırı rahat ediyorum.Tabi şöyle bir durum var;biraz tombik bayanlar bu tip kazakları giyince daha da geniş görünebiliyorlar (yaşadım biliyorum!) bu yüzden dikkatli olmakta fayda var.Daha koyu renkleri tercih ederseniz size daha çok yakışacaktır.Okul zamanı üstümden hiç çıkarmam bu kazakları çok seviyorum <3

Siyah deri çizme ve siyah düz çanta her zaman ama her zaman kurtarıcıdır.Çizmenin düz modellerde olması benim genel tercihim,daha rahat ediyorum ve daha kullanışlı oluyorlar.Siyah veya kahverengi çanta ise dolabınızda kesinlikle olmalı! Kıyafetinize anında bambaşka bir hava katabiliyor bu parçalar.

Tabi burada haki renk bir kazak kullandığım için altın renkli aksesuarlar tercih ettim.Onda kafanıza göre takılabilirsiniz izin veriyorum :D

Resimde donut şeklinde bir saç aksesuarı var ya,hah işte o benim canım birtanem bebişim!Kötü saç günlerimde onunla 5 dakikada topuzumu yapıp çıkıyorum ve gün boyu saçımla uğraşmaktan kurtuluyorum.Nasıl yapıldığını merak eden varsa biricik Wendyciğim harika bir video hazırlamış sizleri bekliyor


Makyaj biraz smokey olsun istedim.Tom Ford'un lipglossuna aşık oldum bayıldım kesinlikle bu kombinde onu kullanırdım.Ancak onu kullanacaksam sadece ten rengi bir far ve rimel sürerdim ki rujun o muhteşem rengi patlasın,belki biraz da bronzer kullanırdım.Ne der Hakan Akkaya biliyorsunuz;''Sadece tek bir star olmalı!'' ve benim starımda bu parlatıcı olurdu :D

Evett umarım bu postum biraz yararlı olmuştur,bir dahaki gece stilimle ilgili olacak.O zamana dek hoşçakalııın <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder