15 Eylül 2012 Cumartesi

Lip Tints:Rimmel London 1000 Kisses

Bu kadar moda postu şimdilik yeter deyip tekrardan kozmetiğe dönüş yapıyorum ve bugün ki konuğum Rimmel London 1000 Kisses lip stain-tint dudak ürünleri.Resimlerle başlayalım :D


Gördüğünüz gibi böyle marker kalemlere benzeyen bir kabı ve uygulaması var.Bir tarafı boyama ucu diğer tarafı da kuruluğu engellemek için lip balm.İyiki de koymuşlar çünkü lip balmsız uygulamak pek kolay değil.


Bendeki renkleri sol baştan sayarsak;
*Timeless Tango
*Endless Blossom
*Stay Very Berry

Öncellikle söylemek istediğim birşey var;bu üründen alacaksanız kesinlikle açık renklerinden almayın.Daha çabuk kuruyorlar ve renk vermede daha çok sıkıntı yaşıyorsunuz.Ama koyu renklerinde kendi açımdan konuşursam özellikle Timeless Tango'nun uygulaması bir harika!Yazın tattildeyken o kadar ruj vardı yanımda elim bir tek buna gitti harika bir renk.Hem kalıcı hemde dudakta rahatsız edici bir his bırakmıyor,hissetmiyorsunuz bile!Aynı uygulama bu renk kadar iyi olmasa da Stay Very Berry için de geçerli.

Endless Blossom'un ise rengine aşık oldum.Böyle dudağınıza hafif bir pembelik veriyor ve hiç yapay durmuyor bu pembelik.Hani şu Watsonslarda satılan magic lip balm kadar fuşyamsı bir pembelik vermiyor,daha doğal ve daha iddiasız duruyor.Benim en sevdiğim özelliği de bu çünkü kendi dudak rengimmiş gibi görünüyor bunu uyguladığımda.Ama bu kadar güzel şeyin yanı sıra kötü yönleri de var.Çabuk kurumaya başlıyor ve uygulaması daha da zorlaşıyor.Bazen resmen 2-3 kat sürüyorum o rengi alması için.Ama dayanıyorum çünkü rengine ba-yı-lı-yorum!

Kalıcıkları hakkında konuşursam ve bir sıralama yaparsam Timeless Tango hep ilk sırada olur çünkü  yemek yediğim ve bişeyler içtiğim halde hala rengini koruyordu dudağımda.Stay Very Berry onun bir tık altında.Endless Blossom ise aslında kalıcı ama rengi açık olduğundan bir süre sonra silik gibi duruyor.Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi koyu renklerin sürümü gayet kolayken,endless Blossom kesik ve silik bi şekilde çıkmış.


Renklere gelecek olursak;Timeless Tango böyle pembeye çalan bir kırmızı ama dudakta daha pembemsi duruyor.Hem yanık tende hemde beyaz tende gayet hoş duruyor bence,denendi onaylandı :D

Endless Blossom benim kurtarıcı rengim.Yakın bir yere gideceksem lip balm yerine bunu sürüyorum ve yüzümü direk canlandırıyor.Sanki böyle full makyaj çıkmışım gibi ilginç bir etki yaratıyor,bide az bir rimel de uygulayınca capcanlı bir yüz oluşturuyor sanki çok seviyorum bu rengi yahu <3

Stay Very Berry ise adından anlaşılacağı gibi daha morumsu bir pembe.Kış için vazgeçilmezim olucak!

Ben indirimden 9.5 tl ye almıştım,almak isterseniz koyu renkleri tavsiye ederim indirim olursa açık renklerini de alın tadından yenmez. :)


3 yorum: