7 Eylül 2012 Cuma

Kate Moss Rujlar Vol 2: Pembe Seri


Evet Rimmel London ve ünlü manken Kate Moss işbirliğinde çıkan ruj serisi biliyorsunuz ki hem yabancı bloglarda hemde Türk makyaj bloglarında baya yankı uyandırdı.Hem kremsi yapıları,hem kalıcı olması bu özelliklerine bide uygun fiyatı eklenince tadından da yenmiyor tabi :D Eski serinin meşhur renkleri07,03 ve 01 bende mevcut ama bu sefer konuğumuz pembe serisinden (aslında bu koleksiyon spring collection diye geçiyor ama tabi ki bize farklı zamanlarda geliyor) 19 ve 16 numaralı renkler.


Gördüğünüz gibi eski serinin tasarımı ancak benim o bayıldığım kırmızı Kate Moss imzası çok tatlı bir pembe olmuş ve bu benim 2 kat daha fazla ayılıp bayılmama neden oluyor <3


Renklere gelecek olursak;19 numarayla başlayalım.


Benim dudaklarım pigmentli olduğu için bu ruj bende kendi dudak rengim ama daha bakımlı hali gibi duruyor.Kahverengi alt tonlu koyu bir pembe.Yapısı aynı önceki seri gibi kremsi ve kalıcı.Yalnız kokusu farklı,daha meyvemsi ve biliyorum biraz garip ama ekşimsi gibi :D Tam anlatamadım ama gidip denerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.Ancak beni rahatsız etmiyor kokusu

16 numara ise işin çetrefilli tarafı.


Rengi çok tatlı duruyor değil mi?Evet.
Yapısı da çok tatlı olmalı değil mi?Hayır.

Bu rujun yapısı çok kuru,kesinlikle direk dudağınıza uygulamak için aşırı yumuşak ve ölü deriden kesinlikle arındırılmış bir dudağa ihtiyacınız var.Benim bunu uygulama yöntemim ise önce diş fırçasıyla dudaklarımı fırçalayıp ölü deriyi yok ediyorum daha sonrada yoğun bir lip balm takviyesi yapıyorum.Ardından ruju dudağıma hafifçe dokundurarak sürüyorum.Sonuç Harika!Ben rengini biraz Mac'in Cut a Caper rujuna benzettim ama bu biraz daha coral gibi geldi.Her neyse bu ruj kesinlikle baharda çantamdan çıkmayacak özellikle beyaz tenlerde daha hoş duracağını düşünüyorum.


 Ve buda swatchları :Soldaki 16 sağdaki 19

Sonuç olarak almanızı tavsiye ederim.12.99 gibi bir fiyata gayet iyi performans gösteren rujlar.Watsonslarda bulabilirsiniz :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere,Hoşçakalıın <3

2 yorum: