28 Ekim 2012 Pazar

Marionnoud Allık Fırçası

Evvvet o kadar açılı allık fırçası aradım aradım gittim nerede buldum? Marmara Forum Watsons'da ve 5.90 gibi bir fiyata!

Konuya böyle bodoslama daldığım için kusuruma bakmayın ama bu kadar işime yarayan bir fırçayı bu kadar iyi bir fiyata bulunca heyecanlanmamam elde değil maalesef :D Bugünkü konuğumuz gayet sevimli bir o kadar da kaliteli bu açılı allık fırçası.


Kılları yumuşacık ve çok rahat kullanabiliyorsunuz.Çünkü boyu ne çok uzun ne de çok kısa benim ellerim biraz küçük olduğu için tam bana göre gibiler :D


Kılları gayet sıkı ve ürünü gerçekten iyi alıyor.Yumuşaklığı da tam istediğim gibi böylece allığı yayarken zorluk çekmiyorum.Fırça kısmının da alanı hem yanak hemde burun kontürlemek için gayet uygun.


Boyu hakkında biraz fikir sahibi olmanız için ecotools pudra fırçasıyla yanyana resmi

Bu marionnoud fırçaların en sevdiğim tarafı daha profesyonel görünmeleri,dandik durmamaları yani :D
Kesinlikleee ve kesinlikle denemeniz gereken bir fırça olduğunu düşünüyorum.Ben o zaman şansıma indirimle 5.90 a almıştım ama normal fiyatı 12.90 ki yinede gayet iyi bir fiyatı var!

Bugünlükte bu kadar,yeni bir yazıda daha görüşmek üzere hoşcakalııın <3



3 yorum:

  1. Merhaba;
    Kozmetik, güzellik ve moda bloglarını gezerken sizinkine rastladım. Allık fırçasını çok beğendim, benimki de çok eskimişti ve yumuşamıştı, bu tavsiye çok iyi oldu hem de sudan ucuzmuş:)
    Ben de sizi bloguma beklerim.
    Sevgilerimle,
    Güzellik Sanattır!
    guzelliksanattir.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :)
    -
    Thanks by the way :)

    YanıtlaSil