23 Ekim 2012 Salı

Aileye yeni gelen üyelerimiz=Flormar Buğulu göz makyajı fırçası-Marionnoud Açılı Allık fırçası

Taşınma faslıydı,internet başvurusuydu bağlanmasıydı onaylanmasıydı derken tam 1 ay geçmiş bu blogta ve hiçbirşey yazılmamışş!İnanın bahane bulma için değil ama cidden kafamı kaldıracak vaktim olmadı.Bu kriz anı için herkesten özür diliyor ama yeni yeni yazılarla bunu biraz olsun telafi edebileceğimi söylemek istiyorum :)

Bu ufak bilgilendirmeden sonra bugünkü konuklarımızdan ilkini sahneye alıyoruz efenim.Karşınızdaaaa



Flormar şu ara kendini aşırı geliştirmeye başladı ve yurtdışı kozmetik trendlerini yakalamada diğer markaların çok çok önüne geçti.BB kremleri,koleksiyon ürünleri,renk skalasını genişletmesi ve son olarak gerçekten kaliteli bu makyaj fırçaları kendilerini ne kadar geliştirdiklerini açıkça ortaya koyuyor.

Pek çok amaca uygun fırça vardı mağazalarında.Mesela şu çok övülen fondöten fırçalarından almak istiyordum ama fondötenimi süngerle sürmeyi sevdiğimden vazgeçtim.Ama bu göz fırçasına kayıtsız kalamadım çünkü tamda bu tarz bir fırça arıyordum!


Tam göz çukuruna uygun bir fırça.Orta koyulukta kahve tonlarını gözlerimi belirginleştirmekte kullanmayı seviyorum ama tam göz çukuruma uyan bir fırça bulamamıştım,ya çok büyük oluyorlar yada aşırı küçük ortasını bulamıyordum taaaki bu güzel fırçaya kadar :D


Kılları gayet kaliteli ve yumuşacık.Şimdiye kadar 2 kez yıkadım ve hiçbir kıl dökme sorunuyla karşılaşmadım.Ayrıca sapının kaliteli ve fırça boyunun gayet ayarında olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.

Ve son olarak fiyatı:7 yada 7.90 tarzı bi fiyatı vardı!Düşünün daha ne olsun.Flormar'ın ''Bu tarz ürünleri ilk ben çıkarıyorum bari fiyatını da uçuk yapayım nasıl olsa almak zorundalar'' mantığını benimsemeyip müşteriyi memnun etme prensibini seçtikleri için gerçekten kutluyorum.Diğer Türk markalarından da bu tarz adımlar bekliyoruz duyrulur!

Bir sonraki yazım başlıkta bahsettiğim allık fırçası hakkında olacak.O zamana deeek

Sevgiyle kalın canlarım,öpüldünüz!! <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder