14 Şubat 2014 Cuma

Rimmel London Wake Me Up Fondöten İncelemesi

Herkese Merhabalar! Bugün yorumlayacağım ürün blogger dünyasında oldukça sükse yapmış,uygun fiyatlı ancak pek çok ünlü (ve pahalı!) markanın cilt ürünleriyle yarışabilecek düzeyde bir ürün. 1-2 haftadır kullandığım ve hakkında yeterince fikir sahibi olduğumu düşündüğüm için bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Peki gelelim bu ürün ne diyormuş?

-Anti-Fatigue Effect + Radiant Glow
(Cilt yorgunluğunu gizleyen ve Sağlıklı ışıltı veren)
-Flawless natural looking finish
(Pürüzsüz ve doğal bir bitiş)
-Moisturising Complex
(Nemlendirme)

Benim yorumlarıma gelecek olursak;öncelikle cilt tipimden bahsetmek istiyorum.Lise çağlarında gayet yağlı bir cilde sahip ben,üniversite yıllarımın son demlerinde karma+kuru bir cilde döndüm.Şuan kuruluk bir tık daha ağır basıyor yanak bölgemde ama T bölgem her zamanki parlaklığıyla duruyor tabi :)


Cildimde nemlendirici dışında hiçbir ürün yok. (Evet birkaç sivilce sorunum var maalesef )




Buda fondöten uygulanmış hali


Gördüğünüz gibi güzel bir ışıltı veriyor ve cildi oldukça iyi nemlenmiş gösteriyor.Bunda fondöten şişesinde ve el üstünde oldukça bariz görülen simler büyük rol oynuyor.Sim dediğim için sakın gözünüz korkmasın ciltte kesinlikle öyle durmuyor!



Fondötenin yapısına gelecek olursak krem ve likit arası diyebiliriz.Ciltte yok gibi hissetmiyorsunuz ancak rahatsız edici bir ağırlığı da yok.Ayrıca muhteşem bir kokusu olduğunu da eklemeden geçemeyeceğim <3



Ambalajı da oldukça sevimli.Turuncu bir kapağı ve ince belli şişesi var :)
Benim rengim 100 İvory.Bu renk serinin en açığı olduğu halde çok beyaz tenlilerde oldukça turuncu durabileceğini düşünüyorum.Bu yüzden kesinlikle denemeden almayın!

Bu fondöteni nasıl uyguladığıma gelirsek,yapısı kremsi olduğundan Real Techniques stippling fırçayla yüzüme tampon hareketlerle yayıp sonra dairesel hareketlerle cildime yumuşak bir şekilde yediriyorum.Diğer fırçalarla da uygulamayı denedim fakat en iyi sonucu bununla aldım.



Ayrıca burada fondötendeki ışıltılar bir nebze görünmüş göstermek istedim.



Sonuç olarak ben bu fondöteni cildimin kuruluğunun baskın olduğu zamanlarda kullanmayı daha çok seviyorum.Yazın kusma yapabilir diye düşünüyorum.Cildiniz yağlıysa maalesef pudralamak bile parlamayı önlemeyecektir bu yüzden paranızı size daha uygun bir seçenek için harcamanızı öneririm.Tabi illa alıp şansımı denemek istiyorum derseniz tercih sizin.Belki de memnun kalırsınız :)

Bir dahaki yazıda görüşmek üzere..
Sevgiler <3









15 yorum:

  1. Harika duruyor cildinde gercekten! Maalesef rimmel ürünleri almanyada satilmiyor :(

    YanıtlaSil
  2. Gercekten guzelmis isiltisi ve durusu :) deneyeceklerim arasina dahil edebilirim. Banada beklerim canim seni takibe aldim. Suanda guzel bir cekilisim var. Katilmak istersen beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim :)
    Bana da uğrarsan çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Samimi bir yazı olmuş artı ve eksileri çok güzel yazmışsın canım emeğine sağlıkl:-)takipteym bana da beklerim:-)

    YanıtlaSil
  5. merhaba blogunuzu takibe aldım ancak blogger'da yeniyim yardımcı olmak için sizde takip ederseniz sevinirim :) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil