23 Şubat 2013 Cumartesi

Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadows:Glammy Goes To.. ve For Fairies

Herkesee merhabalarr :) Yoğun bir 2 haftaydı benim için o yüzden ne resim çekme fırsatı bulabildim ne de yazacak zaman oldu tekrar tekrar özür diliyorum.

Bugünkü yazıma gelecek olursak essence kremsi yapıdaki farlar konuklarımız!


Renklerin kapakların üzerinde gösterilmesi hoşuma gidiyor en azından aldığımız şeyi görmüş oluyoruz değil mi?


Yapıları maybelline krem farlar gibi değil,onlar daha jel yapıda ve daha homojen dağılıyorlar.Essence farlar ise biraz daha nasıl desem bilmiyorum köpük? yapıya yakınlar.Renklerini daha zor veriyorlar ve ışıltıları fazla büyük en azından benim zevkime göre.Işıltılı makyajları sevenler günlük olarak da kullanabilirler fakat ben gece makyajında baz olarak kullanmayı düşünüyorum.


Bendeki renkler yukarıda görmüş olduklarınız,favorim Glammy goes to.. çünkü yapısı diğerine göre daha homojen geldi bana.


Bir de bu farlarla ilgili eklemek istediğim bişey var ne kadar az kullanılırsa uygulaması o kadar rahat oluyor ve renk daha homojen duruyor.Tüm gün tutmadım gözümde ama kalıcılığı oldukça iyi tabi yağlı göz kapaklarında   durum ne olur bilemem üstüne far sürdüğünüzde daha kalıcı olabilir :)

Şu sıralar Essence standlarında indirim var bazı ürünlerde,eğer ışıltılı ürünlerden hoşlanıyorsanız şu zaman alsanız daha iyi çünkü normal satış fiyatının üzerine 2-3 tl koyup maybelline krem farlardan alabilirsiniz kesinlikle onlar yapı olarak öndeler.

Gratislerde bulabilrsiniz..

Sevgileeer :)





5 yorum:

  1. şu 2 numarayı bir bulamadım ama pembe olanla ben de aşk yaşıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pembe olanı baya bir aramıştım 2 numarayı her yerde gördüm umarım en kısa sürede bulursunuz gerçekten çok güzel bir renk <3

      Sil
  2. pembe olanı bende almıştım ama 2 numaranın rengi güzelmişb baya :)

    http://aslolanguzellik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum 2 numara benim de favorim :)

      Sil
  3. Greaty post!


    Would you like follow each other? Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    YanıtlaSil