15 Haziran 2012 Cuma

Hayat kurtaran ürün : İsana Kuru Şampuan

Eveeet saçları çabuk yağlanan,ertesi gün önemli bir toplantısı,sınavı,işi vs. olupta saçını yıkamaya vakit bulamayan yada o gün saçını yıkamaya üşenen ve bir kaçış yolu arayan ''Ah şöyle sihirli bir değnek olsa da şu saçımdaki yağı alıp götürse üstüne üslük bide hoş bir koku bıraksa'' diyenler sizi buraya alayım. :D
Bu ürün kesinlikle hayat kurtarıcı abartısız söylüyorum bayılacaksınız!

Açıkcası ben gün aşırı banyo yapan biri olarak (uzuuun saç eziyeti) bu tarz ürünlere hiç yönelmedim.Ama baktım ki final ve vize haftalarında yorgunluktan bu olay aksamaya başladı dedim buna bir dur demeli :D
Arkadaşlarıma saçlarımla eziyet etmek istemediğim için hakkında iyi yorumlar duyduğum bu kuru şampuanı almaya Rossmann'a gittim ve memnun kaldım mı?Hell yes demek istiyorum bayıldıım <3


Ürün yukarıdaki şekilde gayet saç spreyi tarzı bir kutuda.


Bu ürünü kullanırken iyice çalkalayıp saçınızdan biraz uzakta tutup yağlı görüntünün bariz olduğu yerlere sıkıyoruz.Saçta pudralı bir görüntü oluşuyor.Aman tanrım mahvoldum napacağım diye evde koşturmayın sakın!Tabiii benim böyle bir tepki verdiğimden değil bunu söyleme nedenim,hiçç değil 
hemde :D Her neyse tarayınca o pudralı görüntü gidiyor.


Arkasında ne yazıyormuş ona da bakalım.

Şahsen ben taramadan önce birkaç dakika bekletiyorum böylece yağı iyice emmesini sağlıyorum daha sonra tarıyorum.Sonuç: Parfüm kokan matlaşmış görüntü<3
Tabi şöyle bir durum var bunu acil durumlarda kullanın hani öyle ay aman her gün sıkayım da saçıma kurtulayım nasıl olsa yağlı durmuyor durumlarına girmeyin.Tabi girmezsiniz de hatırlatayım dedim :D

Fiyatına gelecek olursak benim aldığım zaman 7 tl gibi bişeydi arada indirimler kampanyalar oluyor o zaman daha da ucuza gelir tadından yenmez diyorum ve bir postu daha sonlandırıyoruum efenim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder